Diploma ir

Diploma ir
Diploma ir

Makam Huruf

 photo mro-2.jpg

Kenangan Tahap 7

 photo tahap7semua_zps18002aaf.jpg

Monday, 3 September 2012

"Hoi" Si Afrit tumpas bersama Ahmad si tukang sihir...


Sambungan serangan Afrit

Aku menerima khabar dari ahli jemaah ISMAK RUQYAH "A" menyatakan bahawa isterinya dibawah pengaruh Afrit...mereka dalam perjalanan menuju ke ibu kota singgah sebentar untuk solat Maghrib di RNR Sg. Buloh. "A" kuatir isterinya "M" tidak akan keluar dari surau tu kerana Afrit melalui isterinya berkata dia dia nak tidur di dalam surau...

Lantas aku kirimkan zikir & amalan yang perlu dijadikan modal supaya Afrit tidak berjaya membawa "M" pergi lagi jauh...diketika itu aku di luar kawasan dan hanya berbekalkan android yang baterinya separa sedar menunggu ajal sja nak padam, bergegas pulang ke pengkalan dengan tergesa-gesa.. dalam perjalanan aku kirimkan pedangku ke "A" dengan bermohon kepada Allah; "A" akan berjaya mendapatkannya.

Aku menghubungi "A".. "A" berkata "M" berjaya ditarik keluar dari surau itu... alhamdulillah dia tak buat kacau di sana.. diketika aku bersembang mengenai strategy menentang Afrit bersama "A".  Afrit melalui "M" minta "A" serahkan hp kepadanya.....

Afrit: Hoi Kamal... Aku kawan lama kau nie... kenapa kau kacau aku? (suara tak ubah seperti lelaki 
          Matang- walhal "M" wanita lemah lembut)

Aku: bila masa aku berkawan dengan engkau afrit? aku kacau kau kerana kau kacau alam manusia...

Afrit: Aku buat kerja saja.. kau janganlah masuk campur.. kau tak mampu lawan aku... tuan aku pun kuat..

Aku: Allah Berkuasa atas semuanya... nyawa kau di tangan Allah... kau tunggu kalau kau berani..
Afrit: dah kau tau nyawa aku di tangan Allah buat apa kau nak bertarung dengan aku...

Aku: kalau tak bertarung macam mana kau nak mati... aku kena usaha padamkan nya engkau dengan izin 
       Allah swt.

Afrit: kalau nak hantar tentera kau ..jangan hantar macam tentera kau yang kecil macam nie... (mungkin dia 
       maksudkan "A"..walhal dia dah terluka ditikam "A" diketika tadi.. berlagak macam terrer)
       Aku tak takut dengan kau...

Aku: bantuan aku dari Allah, & aku dengan berdoa sahaja Allah boleh turunkan tenteranya menghancurkan 
        kau...
Afrit:Kau sombong...bongkak...

Aku: Aku tidak sombong pasal Allah telah menjanjikan pertolongan kepada golongan yang di zalimi.. aku 
        yakin Allah akan makbulkan doaku... tenteraku adalah tentera Allah secara fizikal & tentera Allah dari 
        alammu juga...semua dengaan izin Allah. Apa yang tuan kau janjikan pada kau .... makan minum kau 
        terjaga. Apa kau nak? aku boleh mohon supaya Allah berikan kau lebih baik apa yang kau dapat 
        sekarang.. janji kau tak dadang lagi ke tubuh ini...
Afrit: Makan minumku terjaga... tuan aku menjanjikan wanita ini sebagai isteriku... kau doalah pada tuhan 
        engkau supaya dia jodoh aku....boleh?

Aku: Jin mana boleh kawin dengan manusia.. lagipun dia dah kawin.. aku cuma boleh doakan semoga Allah 
        kirimkan wanita dari golongan engkau yang lebih cantik dari "M" untuk kau buat isteri...

Afrit: Aku tak mau.. aku nak "M" jugak..
Aku: Kalau macam tu aku tiada pilihan melainkan mengistihar perang dengan kau ...
Afrit: baik... kita tengok sapa berjaya....

Aku: Semalam pun kawan kau semua tumbang bertarung dengan aku... aku guna doa & zikir sja & 
        keyakinan pada Allah habis kawan-kawan kau tumbang... pasal apa kau lari semalam? (teringat kes  
        serangan semalam)
Afrit: Tuan aku panggil aku balik la bodoh... kalau tak kau pun tumbang...
Aku: Afrit penakut.. wahai jin laknatullah hancurlah kau lepas nie... kau tunggu azab Allah..
Afrit: aku malas lah sembang dengan kau... 

Aku: apa nama kau afrit?
Afrit: Kau panggil aku hoi sja...
Aku: Kau tentera kafir?
Afrit: Aku tentera Kristian.....Malaslah sembang dengan kau... 

(HP diserah kembali kepada A")..
 aku arahkan "A" beredar dari situ kerana kawasan agak bahaya...

Dengan segera aku menghubungi Tentera fisabilillah Ismak Ruqyah yang sentiasa bersedia berjuang... Naqib-naqib dulu di maklumkan... kemudian panglima-panglima perang lain. Alhamdulillah serangan bertali arus ke tubuh :M" dijalankan.. serangan ke Ahmad (si tukang sihir & Afrit dilaksanakan)

"A" menghubungi kembali; Ustaz Afrit dah keluar....... aku memanjatkan kesyukuran Afrit tercabut dari tubuh "M" dengan izin Allah swt.... aku pohon "A" mencari tempat yang paling selesa dan selamat buat sementara waktu nie...

Serangan ke tubuh Afrit & Ahmad masih dijalankan ... aku sambil membuat serangan, sambil berFB kepada yg lain & sms ke panglima-panglima perang yang lain.. kalau dikumpulkan keseluruhan semuanya melebihi 50  
pejuang.. Dasyat-dasyat pukulan panglima-panglima perang nie.. aku cuma focus kepada Ahmad melumpuhkan sarafnya supaya tidak aktif lagi... Naqib-naqib semua ada.. panglima perang KL, Perak, Kelantan, N9, Malaka, JB, Patanni pun berkampung di rumah Ahmad laknatullah. Alhamdulillah semua dikepung... Sebahagian Naqib aku tugaskan melindungi 'M" di luar sana.

Aku menerima sms "A"...
 "Saya ada kat rumah adik saya di MK.. ada afrit kat depan rumah dia tapi tak boleh masuk macam tengah bingung.. dalam bilik pulak ada pintu yang tertutup.. ada pesanan dari Ahmad .. jangancampur urusan perempuan "M" nie..."

Aku menyelongkar ke MK... ya betul Afrit lain ada d sana.. tapi tercedera... terpaksa hadir menunjukkan kekuatan tetapi hakikatnya tunggu masa nak mati...belum sempat pukulan halilintar memecah bumi Afrit cabut lintang pukang... aku lihat Allah utuskan banyak tentera mengiringi "M" di rumah itu...

Sesungguhnya itu urusan Allah... wajah panglima-perang Allah melihat dengan senyuman... hanya salam ku kirimkan semoga Allah melindungi kalian...insyallah....

"A" sms " rasa macam ada benda besar kat depan pintu bilik berpedang..."
Aku membalas: bacakan fatihah di tiup supaya Allah buka lagi kasyafmu, tentera Islam kita berkampung disana ... insyaallah".


Jazakumullah kepada pejuang-pejuang Panglima Perang semuanya yang telah berjaya menundukkan Afrit & Ahmad si tukang sihir... sesungguhnya practice makes perfect.. walaupun baru tahap 1 tetapi pukulan hanya Allah sahaja yang mengetahui.... Semoga Allah membalas jasa kalian.. yang tercedera bersabarlah..ini adalah ujian buat anda.. insyaallah yakinlah Fatihah akan mengubati luka anda...insyallah...

Naqib2 terima kasih... cepat seperti kilat, deras seperti angin respond anda... Panglima2 perang lain laju macam roket pukulan anda... Maaf nak tanya... sapa yang baling bom tak bagi warning tadi?  .... bukan nak marah.. tapi khabor dulu,, ada tak sempat keluar...(rasaku kenal siapa).....







0 comments:

Post a Comment