Diploma ir

Diploma ir
Diploma ir

Makam Huruf

 photo mro-2.jpg

Kenangan Tahap 7

 photo tahap7semua_zps18002aaf.jpg
Photobucket

Wednesday 2 November 2016

KURSUS MERAWAT DIRI SENDIRI, KELUARGA & MASYARAKAT TALAQI RAWATAN, TEKNIK & PRAKTIKAL



1 KELUARGA 1 PERAWAT (PENGAMBILAN SEPTEMBER 2017)

KURSUS MERAWAT DIRI SENDIRI, KELUARGA & MASYARAKAT

TALAQI RAWATAN, TEKNIK & PRAKTIKAL

(KURSUS RAWATAN SIHIR,SAKA & GANGGUAN MAKHLUK JIN & KHIANAT MANUSIA)

Pengambil Ikhwan/Pelajar Baru & Pengijazahan Rawatan ISLAM Tahap (ASAS)

Terbuka kepada:
# Bakal Perawat yg berminat
# Pesakit yg berhajat mengubati diri sendiri
# Ahli Keluarga Pesakit yg berhajat Membantu Keluarga Sendiri
# Berminat di dalam Rawatan Islam & ingin membantu masyarakat
# Membentengi diri dari gangguan Makhluk Halus & Manusia
# Mencari kekuatan psychology & keyakinan kepada kuasa Allah swt

Tarikh: *
9 SEPTEMBER (SABTU)
930 pagi -12.30thari

Lokasi :
BANDAR TASIK PUTERI, RAWANG, SELANGOR

Yuran:
RM150
(Sila bawa kain putih 2 meter)

*Sila sms nama /lokasi anda/TARIKH IJAZAH .
- Masa pengijazahan Tamat: 1 Thari in sya Allah

017-3109949
TG.UST KAMAL

1 comments:

Saya kecewa dan hancur hati apabila suami saya meminta cerai. Kemudian saya menghubungi Dr DAWN, selepas saya melihat banyak kesaksian tentang bagaimana Dr DAWN membantu ramai orang memulihkan keamanan dalam perkahwinan dan hubungan mereka,
Saya juga melihat bagaimana dia merawat penyakit yang berbeza dan membantu beberapa orang untuk merawat kemandulan, dan saya memutuskan untuk menghubunginya untuk mendapatkan bantuan,
Dia berjanji untuk membantu apabila selepas saya menjelaskan segala-galanya kepadanya, saya menyediakan semua yang dia minta dan dia melakukan kerja dia, kini suami saya sangat menyayangi saya dan dia melayan saya dengan Care. Rumah saya begitu damai dan penuh dengan kebahagiaan, terima kasih kepada Dr DAWN,

Hubungi dia jika anda sedang menghadapi sebarang masalah. WhatsApp dia: +2349046229159
E-mel: dawnacuna314@gmail.com

Post a Comment