Diploma ir

Diploma ir
Diploma ir

Makam Huruf

 photo mro-2.jpg

Kenangan Tahap 7

 photo tahap7semua_zps18002aaf.jpg
Photobucket

Monday 14 May 2012

AWAS… JIN PENGASIH.. ANDA MUNGKIN MANGSANYA






IKATAN JIN PENGASIH (PEMIKAT)_
Lazimnya Jin pengasih yang digunakan oleh si pemakai untuk memikat wanita@ lelaki lain dalam merealisasikan niat si pemakainya untuk mendapatkan lelaki@wanita idamannya. Pengakhirannya adalah ikatan perkahwinan tanpa rela/kesedaran nyata.Si pemakai menikmati kehidupannya seperti biasa dengan kemegahan dan si mangsa akan menuruti segala perintah si suami/isteri seperti kerbau dicucuk hidungnya.


Penghantaran Jin adalah melalui:
  1. Angin (gambar mangsa)
  2. Minyak Pengasih (lazimnya terdiri daripada air mandian mayat, minyak bunga tanjung, minyak zaitun /minyak wangin biasa) minyak akan dipuja terlebih dahulu & di masukkan signal untuk jin bertindak apabila minyak ini telah dicalitkan kepada si mangsa.
Kezaliman ini selalunya tidak kekal lama. Ianya bergantung kepada jangka masa perjanjian yang telah dimeterai. Berdasarkan pengalaman ISMAK RUQYAH perjanjian biasanya berkekalan sehingga 3-5 tahun. Si pemakai terpaksa melayan kerenah jin pengasih selagimana dia terikat dengan perjanjian tersebut. 


Perjanjian merangkumi:
  1. Perjanjian Berdarah (menggunakan medium binatang sebagai korban / Pemujaan)
  2. Perjanjian Saka (menjadikan badan si pemakai sebagai ganti makan/ penumpang)
  3. Perjanjian Anak ( Menjadikan anak sebagai ganti upah@ anak didalam perut akan diambil sewaktu mengandung)
  4. Perjanjian Barangan Mistik ie: keris, batu cincin etc (Si pemakai akan melakukan pemujaan & proses pengasapan dengan kemian@rendaman darah binatang)
  5. Perjanjian Ikatan (jin dikawal dari jarak jauh dengan menggunakan ikatan pada benda@pokok@barangan tertentu. Si pemakai mahir menggunakan jin pengasih@ sememangnya seorang tukang sihir)

Lokasi rumah jin di dalam badan mangsa di:
  1. Kemaluan (lazimnya wanita)
  2. Belakang badan (tulang belakang)
  3. Pinggang (wanita)
  4. Bawah ketiak (kerap Lelaki)
  5. Jantung
  6. bawah dagu 
Terbatalnya perjanjian sekiranya:
  1. Si Pemakai @ yang terkena pakai (mangsa) meninggal dunia
  2. Jin Memberontak (Tuannya gagal memenuhi kehendak perjanjian)
  3. Muallij (Perawat) Berjaya menghapuskan /bakar /curi /potong perjanjian melalui TEROKA BATIN.
  4. Jin tua@ lemah setelah dibelasah Muaallij .
  5. Keluarga Jin pengasih dapat diselamatkan & dibebaskan dari tukang sihir@ si pemakai. (Jin pengasih terpaksa melakukan kerja akibat dipaksa@diugut)
  6. Mangsa sedar dengan Izin Allah swt & pemecahan kesedaran di atas Hidayah Allah swt.
  7. Si mangsa telah melahirkan anak yang pertama@ kedua @ ke tiga. Pemecahan perjanjian yang telah dibuat.
  8. Si pemakai terlanggar sumpah @ si mangsa termakan sesuatu yang elergic bagi jin pengasih (di atas kehendak Allah) contohnya : rebung /madu.

 

Diantara Symtom terkena Jin Pengasih:
  1. Lupa @ sentiasa dalam khayal.
  2. Mimpi Lelaki@ wanita si penyihir berulang kali.
  3. Mimpi kenduri@ berkahwin @ mimpi berahi/syahwat
  4. Mimpi seperti diikat @ benda tertentu. (binatang @ berjumpa jin jantan bagi wanita & jin perempuan bagi wanita)
  5. Mimpi budak-budak/ kanak-kanak
  6. Sering menghidu bau busuk pada masa & hari tertentu. Contohnya: Maghrib / Asar /bau telur hanyir/lumpur@selut /darah/bau badan orang yang biasa kita dekati)
  7. Sukar mengandung.
  8. Sering sakit apabila datang bulan / Kemaluan seperti diikat@ terasa pergerakan didalam Rahim
  9. Kemaluan menjadi kecil secara tiba-tiba.
  10. Hilang nafsu makan
  11. Sukar Solat /tidak khusyuk
  12. Sering bercakap sorang2.
  13. Murung /Stress keterlaluan
  14. Merasa diri seperti berada sidalam sangkar @ sukar bernafas.
  15. Sering merindui si pemakai .
  16. Sukar tidur sekiranya si pemakai tiada disisi.


Apabila perjanjian ini terbatal@tawar pesakit@ mangsa akan tersedar dari kehidupannya sebelum ini. Dia akan mengingati kembali peristiwa-peristiwa sebelum ini & menyedari bahawa selama ini dirinya telah disihir.
Lazimnya mengikut perawatan kami mangsa akan merasa benci, marah & dendam apabila rahsia si pemakai (situkang sihir) terbongkar. Diketika inilah penceraian akan berlaku @ pergaduhan besar.
 

Pelindungan dari terkena Sihir Jin pengasih.
Wanita /Lelaki :
  1. Sering menutup Aurat
  2. Elakan disentuh secara sengaja @ tidak oleh lelaki /perempuan( Pengasih Minyak)
  3. Jangan mendedahkan gambar peribadi anda walaupun hanya gambar muka.
  4. Elakan melihat mata lelaki /perempuan kerana dari mata turun ke hati. (Melalui angin)
  5. Jarakan dalam 4-5 kaki dari lelaki/perempuan yang kita berbicara (Angin- tiupan)
  6. Elakkan makanan/minum yang di berikan oleh lelaki/perempuan. (Angin)
  7. Elakkan memberitahu nama ibu. (angin)
  8. Elakkan menerima hadiah dari seperti minyak wangi, pin tudung, kain sutera.
  9. Jangan menerima sesuatu benda sekiranya anda mendapati benda itu diselaputi minyak @ terdapat bauan tertentu pada baranagn tersebut.
  10. Sentiasa dalam wudhuk @ memakai wangian kasturi di nadi & di belakang telinga.
  11. Sentiasa menjaga Solat & amalan sunat yang lain.
  12. Tidur mengadap kiblat & sebelum tidur bacalah:
  • Subhanallah 33x
  • Alhamdulillah 33x
  • Allahuakbar 34x
  • Selawat Tafrijiah
  • 3 Qul
  • Ayatul Qursi
  • Yasin: 9 (di tiup di telapak tangan & disapu keseluruh badan)
  • Zikir sampai terlena...
Cara terbaik dalam kehidupan harian waktu berkerja adalah Berzikir sepanjang masa, selawat sepanjang hari & sekiranya berasa sesuatu yang tidak menyenangkan(berat hati) apabila bercakap dengan lelaki /perempuan maka berundurlah dari situ @ bacakan fatihah di dalam hati & ditiup seperti tiupan di dalam straw ke arah lelaki /perempuan tersebut tanpa disedari lelaki/perempuan tersebut. Sekiranya dia terbatuk-batuk @ percakapannya tidak tersusun@ tersasul2.. maka ia adalah salah satu symptom bahawa insan ini berniat tidak baik kepada anda. Maka beredarlah dengan alasan tertentu.


Amalan-amalan kekuatan diri: 


sila rujuk di sini: http://ismakruqyah.blogspot.com/2011/09/al-fatihah-selawat-tafrijiah-doa-nabi.html






Kaedah rawatan ISMAK RUQYAH:

  1. Melalui teroka Batin Si pesakit akan mencari sendiri lokasi persembunyian jin di dalam badan.
  2. Proses memusnahkan Perjanjian/surat perjanjian dengan si tukang sihir
  3. Pesakit dilatih untuk menarik sendiri barang sihir & memutuskan segala ikatan (Muallij membantu dalam proses memotong ikatan, dengan izin Allah swt)
  4. Proses mengeluarkan jin dari tubuh badan dengan izin Allah swt. secara diplomasi @ secara paksaan.
  5. Pemulihan melalui zikir & selawat.

# sekadar perkongsian dari kami yang serba kekurangan. Insyaallah semoga menjadi pedoman untuk semua.



 

 

 

74 comments:

salam. sekiranya kita meleburkan ilmu penyihir/ oks, adakah sihirnya akn tbatal?

wsalam, insyaallah dengan izin Allah.. tetapi walaupun ilmunya dah tawar tetapi jin di dalam badan masih dpt berfungsi baik.. cuma agak mudah mengeluarkan jin tersebut kerana tiada lagi ikatan@ jin berdiri di atas kekuatan sendiri (tanpa bantuan penyihir) diplomasi menjadi mudah. insyaallah.. kebanyakan jin yang mengganggu adalah kerana terpaksa bukan diatas kerelaan mereka. Perang psychology perlu dalam perjuangan ini insyaallah..

Salam. Seluruh keluarga sy trkna ilmu hitam.
Kami dah tahu orang yg mmbuatnya.
Masalahnya tiap kali kami g brubat, mmg dia akn hntar lagi.
Ada ustaz cakap dia mmg nk buat kami skluarga sampai mati..

Assalamualaikum..bagaimana cara kita nak merawat orang yang terkena sihir pengasih dari jarak jauh??saya hanya nak dia sedar yang dia disihir dan kembali kepangkuan saya..satu lagi permasalahan dia non muslim..tolong saya untuk selesaikan masalah ini..sekiranya ada yang mahu membantu emailkan jawapan ke email.sy aizadbriliant@gmail.com

This comment has been removed by the author.

As salam.. sya nak bertanya kesahihannya utk mengenal pasti masalah saya & juga suami serta rumahtangga kami. bukan niat utk buka pekung di dada, tp utk merungkai apa yg terikat slama kini.. adakah saya salah @ sebaliknya??

sya dh berkahwin dgn suami selama 6 tahun. Saya nak bertanya, adakah saya disihir pengasih atau sebaliknya?? sebab,suami ada 'ayah angkat'- org yang pandai dlm perubatan mistik.. Perkenalan saya dgn suami sgt singkat dan kami terus kahwin (6 bulan kenal trus kawin-padahal sya jenis yg memilih & cerewet )..ketika itu, saya mempunyai kawan lelaki yg masih belajar di oversea..(hati yakin bahawa 1 ari lps kwn lelaki saya tu abis blaja dia akan fikir hal2 yg bkaitan dgn saya spt yg dia lafazkan).. berbalik citer saya dgn suami, kami mula kenal di sebuah hotel krn mghadiri kursus, memg suami sya yg bertindak utk kenal dgn saya.. padahal saya masa tu malas nak layan.. sehinggala saya pujuk ati kata biarla berkawan dr xde kawan lgsg.. shgga 1 ari, kami keluar bersama2 ... gerak ati saya bkata jgn bkawan dgn die.. tp saya niatkan bahwa saya ingin berkawan2 dulu dgn die... and then, dia bawa saya bjumpa dgn ayah angkat dia.. 1st time jumpa, reaksi ayah angkatnya biasa sahaja... spt telah mengetahui latar belakang saya....kini, ayah angkatnya pon dh meninggal... dlu suami penah kata ayah angkatnya penah pelawa dia utk tgok masa depannya(saya pon xtahu mcm mane caranya) tp apa yg diceritakan pd saya dahulu, 2 benda yg suami saya nampak...1-muka isterinya-mcm muka saya & 2-dia bdiri diblakang bangunan besar bsama ank ayah angkatnya itu..(kejadian ini blaku sebelum kami kenal & bjumpa di hotel bkenaan)
>>>yg menjadi msalah sya skrg, rumahtangga kami sentiasa panas dan kami sering bergaduh wlupon benda kecil.. slalu sya menangis dan menyalahkn diri sendr mgkn sya byk dosa pd org sblom ni.. saya penah berdoa pd Allah dan terdetik hati kecil saya kenapa suami saya sering sakit dan rumahtangga kami sentiasa tidak aman??? (waktu tu dlm puasa)..ikutkan time masing2 bujang, suami xpenah sakit spt skrg yg kerap sakit... (sesungguhnya sya tahu sakit itu dtgnya dr Allah..tp kalu dh hari2 @ selang hari@ selang minggu suami akan sakit-mcm2 penyakit la..)
lepas saya niatkan dlm solat saya, mgkn Allah nak bgtahu, sya bmimpi mlm tu terpampar wajah ayah angkatnya padahal saya xigt lgsg pd dirinya... sya menjadi pelik pg esoknya.. sya penah btanya pd suami, adakah dia & ayah angkat die penah 'manderam' saya dlu2...dia kata xda... tolonglah jika Allah swt mengizinkan pihak tuan dpt merungkai segala permasalahan kami berdua demi kebahagiaan bersama..saya ingin mencari keredhaan Allah swt shj. tqvm

Salam.tlg bagitau saya ubt dr jarak jauh.sila email sy winraizo@gmail.com. semoga Allah mempermudahkan rawatan utk adik lelaki sy.terima kasih.

Sy ade beberapa tanda di atas,mimpi bayi,.ular menjalar bdn sy,n mimpi rmbt sy gugur n ade kulit ngelupas,tp sy xpnh mmpkn dia,..kdg2 sy suka stres fkirkan ttg die..n kdg2 sy brniat,nk cri pngnti dia,tp xdpt..spt dia je yg sy syg...n msh nk tggu die...wlpn dh tau dia mmg pnh curang dgn sy..,..sy dh nekad nk lupakn dia tp xdpt..smpai skrg msh tggu dia cri sy..adakah itu sihir atau sbalik nye?..sbb dye seorg yg pndai dlm agama...smbhyg pn xtgl,..itu yg sy tau lah..

Asalamualaikum ustaz..saya dari kelantan,menderita 8 tahun sihir santau rasukan..di mana tempat rawatan ustaz?

Assalamualaikum,saya nk tau macam mana nak buat rawatan sihir pengasih dari jarak jauh.saya tinggal di Kuching,sarawak. Minta maaf sbb bercerita ye, ayah saya dah 4taun dgn perempuan tu tanpa kahwin sah.dulu mmg dia xpernah sukakn perempuan tu malah seorang ayah yang baik dan penyanyang.kami inginkan kepastian,jd kami tanya dia secara baik adakah dia betul2 menyayangi perempuan berkenaan.katanya tidak,dia sgt sygkan ibu saya tapi x boleh melupakan perempuan tu dan setiap kali memejamkan mata wajah perempuan tu sering mengganggu tidurnya. Skrg dia semakin jd seorang yang panas baran. Dulu dia solat,tp skrg x lagi katanya dia xdpt nk solat sbb selalu muncul bayangan perempuan tu mengganggu dia.Skrg dia selalu marah,dh byk kami usahakan untuk membantu dia tapi agak sukar.saya inginkan bantuan secara ikhlas sebab katanya dia inginkan perubahan ttp dia xboleh nk lepaskan diri dr perempuan tu...tolong emelkan kpd sy cara2nya rohannarajan@yahoo.com

Says juga ingin tahu. Email saya.haffifi07@gmail.com

assalam. mohon bantuan & pendapat dari yang pakar. saya terkena sihir pemisah oleh isteri ke 2 suami. semua tanda2 sihir/santau mmg ada pada kami. masalah: saya telah puas berikhtiar jumpa perawat & usaha sendiri. tapi suami tidak percaya hal ini. bagaimana lg cara untuk saya sedarkan suami kerana dia jarang balik ke rumah. panggilan telefon & sms saya juga tidak di jawap. hanya satu je doa saya: semuga sihir ini dapat dimatikan, semuga suami sedar semula dari lamunan & Allah buka semula hijab suami untuk lihat semula saya & anak2 serta ditunjuk jalan pulang ke rumah.,,,,,,,,,,

Assalamualaikum. Minta jasa baik tuan untuk emailkan saya cara untuk merawat sihir ini dari jarak jauh. Saya dan tunang saya dalam keadaan kritikal dan buntu. sufianhadi3432@gmail.com

Assalamualaikum. Minta jasa baik tuan untuk emailkan saya cara untuk merawat sihir ini dari jarak jauh. Saya dan tunang saya dalam keadaan kritikal dan buntu. sufianhadi3432@gmail.com

Assalamualaikum
Saya juga ingin tahu boleh email kan saya rycheap@gmail.com

Salam sis
Jika x keberatan....status masalah sis macam mn skang?

Assalamualaikum... sy pon ingin minta jasa baik tuan...cemana nk merawat sihir dr jarak jauh... bile dekat ssh nk berbincang bila berjauhan lg la ssh...

Salam,anak saya kena ilmu pengasih dan di bawa lari oleh keluarga lelaki tersebut.tlng email saya bg mana nak merawat anak saya dari jarak jauh.email saya abramysr@yahoo.com

Assalamualaikum sy jga menglami masalah abg sy terkene ilmu pengasih hingga sanggup nak tinggalkn isteri dn 7 org ank dia..saya mohon bantuan merawat dari jarak jauh juga..email saya lizaloveyutaka@gmail.com

Assalamualaikum sy jga menglami masalah abg sy terkene ilmu pengasih hingga sanggup nak tinggalkn isteri dn 7 org ank dia..saya mohon bantuan merawat dari jarak jauh juga..email saya lizaloveyutaka@gmail.com

Assalamualaikum sy jga menglami masalah abg sy terkene ilmu pengasih hingga sanggup nak tinggalkn isteri dn 7 org ank dia..saya mohon bantuan merawat dari jarak jauh juga..email saya lizaloveyutaka@gmail.com

Sy mempunyai masalah yg sama namun dgn kuasa Allah SWT sy tersedar setelah 15 tahun disihir. Saya perlukan bantuan kerana die telah menyihir sy lagi. Akan tetapi semua org spt melarikan diri daripada membantu sy. Sekiranya tidak dpt membantu tolong la ajar saya cr utk membatalkannya kerana rupa2nya ibu sy turut disihir tapi masih belum sedar sehingga kini. Bantulah saya sebelum terlambat

Selamat tengahari. Saya bulan seotang muslim, tetapi sedang mengalami keadaan ini. Ingin bertanya dengan pendapat dan harap boleh membantu saya. Ibu saya hanyalah chatting dalam Facebook dan telah terpukau. Beliau lebih baik berbanding dgn sblm ini, tetapi masih perlu dipantau, kerana benda teraebut masih mengganggunya. Adakah terdapat cara yg seauai uyk membantu yg bukan muslim? Terima kasih.

Assalamualaikum, saya juga ingin tahu cara merawat dari jarak jauh. mohon emel pada saya caranya dengan segera. emel : kamelia143.91@gmail.com.

http://perubatanislamik.blogspot.my/2016/01/rawatan-segala-penyakitsihir-dan-jin.html?spref=fb&m=1

http://perubatanislamik.blogspot.my/2016/01/rawatan-segala-penyakitsihir-dan-jin.html?spref=fb&m=1

http://perubatanislamik.blogspot.my/2016/01/rawatan-segala-penyakitsihir-dan-jin.html?spref=fb&m=1

http://perubatanislamik.blogspot.my/2016/01/rawatan-segala-penyakitsihir-dan-jin.html?spref=fb&m=1

Assalammualaikum,mcm mna nk patahkn sihir pengasih melalui makanan,terima kasih

Harap dpt dijawab soalan saye

Harap dpt dijawab soalan saye

Assalammualaikum,mcm mna nk patahkn sihir pengasih melalui makanan,terima kasih

assalamualaikum,setelah bertunang, saya dan bakal isteri saya sering bergaduh dan tiap kali bergaduh bakal isteri saya akan menyebut/mengaitkan dan merindui bekas kekasih beliau,boleh x pihak ustaz memberikan saya cara untuk mengetahui sama ada tunang saya di sihir?dan cara untuk mengubatinya, sekiranya terbukti tunang saya di sihir dan saya tidak mampu untuk merawatnya,saya mohon kebenaran untuk meminta pertolongan pihak ustaz agar dirawat tunang saya ini...- syazwanchelsea@gmail.com -

assalamualaikum ustaz.saya mohon untuk dapat berkomunikasi secara peribadi dengan ustaz,bagaimana cara dan apa kah medium komunikasi?untuk pengetahuan ustaz hampir 90% tanda2 sihir berkenaan benar terjadi pada saya.saya perlukan bantuan untuk ubati diri kerana permasalahan semakin meruncing serta melibatkan nyawa.jika diizinkan,mohon ya.terima kasih

cempakakasih4@gmail.com

Assalamualaikum..Saya juga ingin tahu..boleh emailkan kpd saya
nadeyaameer03@gmail.com

Assalamualaikum..Saya juga ingin tahu..boleh emailkan kpd saya
nadeyaameer03@gmail.com

Nama saya Lena, saya ingin menggunakan kesempatan ini untuk mengucapkan terima kasih kepada doktor yang hebat saya yang benar-benar membuat hidup saya yang menyeronokkan satu hari ini. Ini lelaki yang hebat DR IREDIA membawa suami saya kembali kepada saya, saya mempunyai tiga kanak-kanak yang indah untuk suami saya. Kira-kira empat tahun yang lalu, saya dan suami saya telah menjadi satu pergaduhan yang lain sehingga dia akhirnya meninggalkan saya untuk seorang wanita. Saya rasa hidup saya telah tamat dan anak-anak saya fikir mereka tidak akan melihat bapa mereka lagi. saya cuba untuk menjadi kuat hanya untuk anak-anak tetapi saya tidak boleh mengawal rasa sakit yang menyeksa hati saya, hati saya dipenuhi dengan kesedihan dan kesakitan kerana saya benar-benar cinta dengan suami saya. Setiap hari dan malam i menganggap beliau dan sentiasa ingin dia akan datang kembali kepada saya, sehingga satu hari i bertemu rakan baik saya yang juga dalam keadaan seperti saya tetapi masalah beliau adalah bekas teman lelaki yang dia mempunyai kehamilan yang tidak diingini untuk dan teman lelakinya enggan bertanggungjawab dan dibuang itu. dia memberitahu saya bahawa saya adalah kes kecil dan bahawa saya tidak perlu bimbang tentang hal itu sama sekali, jadi saya bertanya apa penyelesaian kepada masalah saya dan dia memberikan saya alamat e-mel orang yang hebat ini. i telah meragui jika orang ini adalah penyelesaian, jadi saya dihubungi lelaki yang hebat ini dan dia memberitahu saya apa yang perlu dilakukan dan i perbuatan mereka semua, beliau memberitahu saya menunggu selama dua hari dan bahawa suami saya akan datang merangkak di kneels untuk mohon ampun saya jadi saya dengan setia itu apa yang manusia besar ini meminta saya untuk melakukan dan yang pasti selepas dua hari saya mendengar ketukan di pintu, dalam terkejut besar saya i nampak dia di kneels dan i terkedu, apabila dia melihat saya, semua dia menangis dan meminta saya untuk pengampunan, dari hari itu, semua kesakitan dan kesedihan di dalam hati saya terbang, sejak itu saya dan suami saya dan anak-anak yang indah kami gembira dan kita hidup sebagai satu keluarga. Sebab itu, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada DR IREDIA pertolongannya. Ini lelaki besar yang dibuat saya untuk memahami bahawa tidak ada masalah di bumi yang tidak mempunyai penyelesaian jadi jika anda tahu bahawa anda mempunyai masalah yang sama atau mana-mana masalah yang sama, saya akan menasihati anda untuk datang terus ke lelaki yang hebat ini. Hubungi dia dengan e-mel ini (drirediaherbalhome@gmail.com) dia ada untuk membantu anda.

Salam..kakak saya dah kena sihir.keluar dr umah ikut lelaki lain.sehinggA blh lupa keluarga.anak2 dibiar kan.saya tak Tahu dia duk manA skrg.bila kol xangkAt.tolonglH saya nak kakak saya balik..mcm 2 dah ubat dia tapi takde perubahAn.tlg emel sAya hasnita.ab@gmail.com

This comment has been removed by the author.

Assalamualaikum..Saya juga ingin tahu..boleh emailkan kpd saya
zarynapearl93@gmail.com

Assalamualaikum..ayah saya pon dah bercerai dengan ibu saya..dah hampir 40thn kawin..ayah ceraikan mak sbb suka kan perempuan Indonesia. .perempuan yg dimaksudkan pandai dlm perubatan mistik..kami adik beradik syak ayah terkena sihir pengasih..mohon email saya..marina.rahman81@gmail.com

Asalamualikum saya juga ingin tahu ruddinsulung@gmail.com

Assalammualaikum tuan, sy juga ingin tahu,hrp dpt email sy sitisuria450@gmail.com

Assalamualaikum,saya ingin tahu cara rawatan jarak jauh. ainjgs@gmail.com

Assalamualaikum ustaz..nak tnya mcm mna nk btalkn ayt pikat lelaki. Sy nk tlong kwn prmpuan sy dy dh pikat lelaki pkai ayt,lelaki tu tgh gile dkt dye skrg, dye nk btalkn blik ustaz.! Mcm mna ustaz.? Tlong sya ustaz..
amirulrazale1234@gmail.com

Assalamualaikum tuan saya pun ingin tahun iqmalrosli524@gmail.com

Ustaz..abang ipar saya pernah terkena minyak dagu dan hilang ke siam selama 2 minggu sebelum ini.kami cuba rawatan secara Islam dan alhamdulillah..kemudian dia sedar dan kembali..dia terkejut apabila sedar dia berada di thailand dan rasa takut..nasib baik ada yg membantunya.selepas setahun, baru2 ini dia hilang dan terkena lagi dengan org yang sama...dia hilang ketika isteri dan anak2 balik ke kampung tapi dia tak ikut sama kerana bekerja..sekarang dah 4 bulan dia tak ada khabar berita.kami sekeluarga buntu untuk memikirkan apa perlu kami buat..anak2 masih terlalu kecil dan kakak saya bukanlah wanita bekerja.setahu saya ilmu pengasih ini ada perjanjian masa.tidak selama lamanya...berapa lama ustaz biasanya perjanjian itu?adakah dia akan ingat anak2nya kalau sudah sedar..apa rawatan yang kami boleh buat sedangkan kami pun tak tau dia ke mana..tolonglah ustaz, bantu kami.....heartistiny@gmail.com

Kehidupan adalah baik apabila anda mempunyai kasih sayang anda di sekeliling anda, saya katakan ini kerana apabila saya mempunyai masalah dengan kekasih saya saya tidak pernah melihat kehidupan sebagai perkara yang baik tetapi terima kasih kepada Dr. AGBAZARA dari TEMPLE AGBAZARA, kerana membantu saya membuang ejaan yang membawa kekasih saya kembali kepada saya dalam tempoh 48 jam. Suami saya meninggalkan saya untuk wanita lain selepas 7 tahun perkahwinan, tetapi Dr.AGBAZARA membantu saya membuang mantra yang membawa dia kembali kepada saya dalam masa 48 jam. Saya tidak akan memberitahu anda lebih banyak maklumat mengenai diri saya, tetapi saya hanya akan menasihatkan mereka yang mempunyai masalah di sana hubungan atau perkahwinan untuk menghubungi TEMPLE Dr.AGBAZARA menerusi butiran ini melalui;
( agbazara@gmail.com ) atau hubungi beliau di Whatsapp: +2348104102662

Try call or wasap 0175978463

Cuba call/wasap no telefon ni 0135568969 inshaa Allah dia bole bantu



Hello, Do you need a loan from The most trusted and reliable company
in the world? if yes then contact us now for we offer loan to all
categories of seekers be it companies or for staff usage. We offer
loan at 3% interest rate, Contact us via Whats app +919205646839
mohanmendcompany01@gmail.com

LOAN SEEKERS APPLICATION FORM
******************************
1) Full Name:
2) Gender:
3) Loan Amount Needed:
4) Loan Duration:
5) Country:
6) Home Address:
7) Mobile Number:
8) Fax Number:
9) Occupation:
10) Monthly Income:
11) Salary Date:
12) Purpose of loan:
13) Where did you get our loan advertisement:

3%LOAN OFFER
Do you need a Loan?
Are you looking for Finance?
Are you looking for a Loan to enlarge your business?
I think you have come to the right place.
We offer Loans atlow interest rate.
Interested people should please contact us on
For immediate response to your application, Kindly
reply to this emails below only.
Whats app +919205646839
helpfiance@gmail.com

Please, do provide us with the Following information if interested.

1) Full Name:………
2) Gender:………
3) Loan Amount Needed:………
4) Loan Duration:………
5) Country:………
6) Home Address:………
7) Mobile Number:………
8)Monthly Income:…………………
9)Occupation:………………………
)Which site did you here about us…………………

Thanks and Best Regards.
helpfiance@gmail.com
Whats app +919205646839

MEMAKANKAN BAGAIMANA MENDAPATKAN SUAMI EX ATAU KEMAHIRAN EKAT? RAHARI LEBIH LANJUT DI SINI ADALAH PELUANG ANDA ANDA EMAIL YAKAYATEMPLE@GMAIL.COM ATAU PANGGIL +2347050270227 Saya GOT MINYAK DENGAN SPELL LOVE SANGAT KUASA.

Adakah anda sangat tertanya-tanya, "Bagaimana untuk mendapatkan kembali suami saya?" selepas banyak masa berlalu tanpa suami anda kembali kepada anda? Sekarang anda terjebak dalam keadaan yang sangat terdesak, kerana minda anda terasa lelah, sementara tubuh anda sanggup pergi sejauh mana untuk mendapatkan kembali suami anda mengapa tidak menghubungi ejaan Dr.Yakaya yang e-melnya: Yakayatemple@gmail.com atau tambah dia di WhatsApp +2347050270227 dan dapatkan suami anda kembali dalam masa 24 jam

Hai pandangan yang anda tahu ada mantra untuk memenangi cinta kembali dari bekas. Saya sudah melakukannya. Saya suka membaca tentang hubungan dan cara membuatnya berfungsi, bagaimana untuk memperbaiki hubungan, dan bagaimana untuk menjaga kehidupan percikan api, walaupun cara bercakap dengan mereka cara tertentu untuk membuat mereka berfikir cara yang berbeza tentang keadaan dan anda. Jika anda memerlukan nasihat atau mahu memenangi semula bekas anda, cubalah ini: augusmimi789@gmail.com salinan dan mesej yang berikut (augusmimi789@gmail.com) Ia akan mengubah mentaliti anda dan mendapatkan apa yang anda mahu...

Saya juga ingin tahu.. boleh email kpd sy carnation1213@gmail.com

Kalau belum sembuh saya boleh bantu wassap 01128718919

Saya juga ingin tahu...boleh email kpd saya intannursalnizam78@gmail.com

SUKA MEREKA YANG BEKERJA SEMPURNA DAN TINGGAL SELEPAS.
Saya berkongsi kesaksian ini dengan pasangan yang menderita dalam hubungan mereka kerana ada jalan keluar yang tetap. Suami saya meninggalkan saya dan 2 anak kami untuk wanita lain selama 2 tahun. Saya cuba menjadi kuat hanya untuk anak-anak saya, tetapi saya tidak dapat mengawal kesakitan yang melanda hati saya. Saya terluka dan keliru. Saya memerlukan pertolongan, jadi saya melakukan carian internet dan menjumpai halaman di mana saya melihat bahawa Dr.Pellar yang mengeja ejaan dapat membantu mengembalikan kekasih. Saya menghubunginya dan dia membuat doa dan mantra khas untuk saya. Yang mengejutkan saya, suami saya pulang ke rumah setelah 2 hari. Dengan cara ini, kami bersatu kembali dan ada banyak cinta, kegembiraan, dan kedamaian dalam keluarga. Anda juga boleh menghubungi Dr.Pellar, penulis ejaan yang kuat, untuk mendapatkan penyelesaian ke alamat e-melnya: drpellar@gmail.com

Halo, nama saya Mark Steve, teman lelaki saya berpisah dengan saya minggu lalu. Saya sangat sedih, berubah sepenuhnya, dan tidak bercakap dengan sesiapa pun, saya menangis sepanjang malam, saya sangat tertekan dan tertekan. Sehingga semalam, saya teringat kisah Dr.Pellar yang melontarkan mantra di internet yang dikongsi dan dihubungi oleh wanita lain, saya sangat menyayangi dan menjaga teman lelaki saya dan saya hanya mahu kita bersama lagi sebagai pasangan dan saya mahu kami untuk bertahan selamanya saya menjelaskan semuanya kepada Dr.Pellar dan dia mengatakan bahawa saya akan mengembalikan teman lelaki saya dalam 24 jam, dia melakukan perkara yang sama dengan banyak hubungan seperti saya melihat kesaksian di internet tidak pernah menyangka teman lelaki saya akan kembali ketika Dr.Pellar selesai mengeja manja Teman lelaki saya memanggil saya di telefon dan memberitahu bahawa dia mahu kami kembali dan hidup bahagia bersama selama 24 jam. Saya sangat gembira sekarang, saya mahu orang mengucapkan terima kasih kepadanya dan jika anda memerlukan pertolongan sila hubungi dia melalui e-melnya; drpellar@gmail.com dia juga boleh menolong anda. Dia nyata dan sejuk.

BAGAIMANA Dr.Sango MENGEMBALIKAN EX LOVER KEPADA SAYA
Nama saya Maris, saya berasal dari USA di Washington. Saya selalu berjanji akan mengesyorkan anda kepada orang-orang yang mungkin juga memerlukan bantuan anda, kerana menganggap e-mel anda adalah anugerah bagi saya. Lebih-lebih lagi, Dr.Sango, anda benar-benar penyihir mantra yang hebat dan hebat. Saya begitu tertekan setelah hampir lima tahun tanpa cinta. Saya meminta mantra cinta lagi dan tertanya-tanya, ia berjaya untuk saya tanpa sebarang kos atau kesan sampingan. Saya hidup bahagia dengan lelaki baik yang masih hidup dan itulah yang saya doakan. Terima kasih Dr.Sango memandangkan apa yang anda lakukan untuk saya tidak mencukupi, jadi saya akan berkongsi kesaksian mengenai karya manual anda ini dengan seluruh dunia untuk mengetahui tentang kerja baik anda untuk saya. Anda boleh menghubungi lelaki ini untuk urusan berkaitan hubungan dan dia juga akan membantu anda, sila hubungi dia melalui alamat e-melnya: spellspecialistcaster937@gmail.com

Ini adalah kesaksian tentang penyihir hebat mantera "Dr.Sango", yang membantu saya mengembalikan kehidupan cinta saya. Pada hari suami meninggalkan saya, keadaan menjadi suram dan suasana penuh dengan ketidakpastian. Segala-galanya kelihatan pucat bagi saya, jadi saya memutuskan untuk meminta pertolongan dalam tawa mantra, yang mempunyai kemampuan untuk mengembalikan bekas suami saya kepada saya. Seperti yang dijangkakan, saya melayari internet dan seperti yang anda lihat semasa mencari kotak ejaan yang boleh dipercayai, saya melihat banyak testimoni yang dibuat oleh kotak ejaan dalam pemulihan bekas pasangan dan orang tersayang. Didorong oleh kepercayaan kepada Dr.Sango, saya menghubunginya dan setelah menjelaskan sesuatu kepadanya, dia bersetuju untuk menghadapi cabaran di lapangan. Dia berjaya. Bekas suami saya kembali kepada saya dengan lebih berhati-hati dan sayang. Oleh itu, saya ingin mengambil kesempatan ini untuk memberi penghormatan kepadanya atas layanan yang tidak mementingkan diri terhadap keadaan saya. Terpuji, dia menunjukkan keberanian besar dalam memikul tugas menakutkan untuk mencari jalan keluar untuk hampir semua masalah yang diberikan. Hubungi dia di, spellspecialistcaster937@gmail.com

Saya Rambo Hitam dari Grammy, saya bekerja di Kem Grammy, isteri saya meninggal dunia 6 tahun yang lalu dan sejak saya menjaga anak tunggal saya bernama Clinton, seorang kawan nasihat saya untuk mencari isteri, pada pencarian saya bertemu Jennifer dia dan wanita Inggeris, Saya suka begitu banyak bahawa saya boleh memberikan segala-galanya dia berusia 37 tahun, selepas beberapa waktu bertarikh saya begitu banyak cinta dengannya, kami mempunyai beberapa salah faham, dan dia pecah dengan saya dan saya merayu kepadanya untuk kembali anak saya dipanggil dia berkata Tidak, bahawa dia telah menemui orang lain, dan kita suka antara satu sama lain selepas beberapa hari saya membaca artikel tentang bagaimana Dr Lomi boleh membantu membawa kembali , Saya memutuskan untuk mencuba, saya menghubungi Dr Lomi untuk membantu beliau memberitahu saya apa yang perlu dilakukan untuk membawa balik kekasih saya yang saya lakukan, dia melakukan doa dan Jennifer kembali dia mencintai saya dan menghargai saya lebih sekarang, dan kami mempunyai masa terbaik dalam hidup kita, Dr Lomi juga menyediakan beberapa herba semulajadi yang membuat saya kuat dan sihat lagi sekarang saya merasa seperti seorang pemuda saya berpuas hati dengan seksualnya sangat baik kita berdua gembira, hubungi Dr Lomi pada nombor WhatsApp +2349034287285 atau e-mel kepadanya di lomiultimatetemple@gmail.com HE MEMPUNYAI PENYELESAIAN TERBAIK UNTUK ANDA.

Assalamualaikum
Penawar sebenar benar sihir santau mengikut Al quran dan sunnah sesiapa sahaja yang terlibat boleh lah wsapp saya 01160171678insyaalah

Nama saya Barbara Smith, saya dari Amerika Syarikat, saya hampir membunuh diri kerana suami saya yang meninggalkan saya dan yang berhenti menerima panggilan saya, menjawab e-mel dan mesej saya. Dia mengatakan saya menipu dia, saya cuba meyakinkannya dan memohon kepadanya, tetapi dia enggan mempercayai saya atau menjawab saya sehingga kami bertengkar dan kami berpisah selama 6 bulan. Selepas itu, saya menyedari bahawa saya tidak dapat hidup tanpanya kerana cinta yang saya ada padanya. Mencuba segala-galanya untuk mendapatkannya kembali tetapi tidak berjaya bagi saya, beberapa penyebar ejaan palsu menipu saya dan meninggalkan wang saya sehingga saya menemui lelaki yang disebut PRIEST EJIOGBE ini. Dia membantu mengeja dan di sini suami saya kembali setelah 48 jam, memohon saya untuk memaafkannya, saya tidak pernah tahu kastor seperti PRIEST EJIOGBE masih ada. Sekiranya ada orang di sini yang memerlukan pertolongan, dengan ikhlas, hubungi PRIEST EJIOGBE hari ini melalui e-mel: imamejiogbe@gmail.com atau WhatsApp: +2348053795527

Saya ingin memberitahu dunia bahawa ada penyihir ejaan dalam talian yang nyata dan berkesan yang kuat dan tulen, Dr Fayosa, dia membantu saya baru-baru ini untuk menyatukan kembali hubungan saya dengan bekas suami saya yang meninggalkan saya, saya menghubungi Dr Fayosa, dia menjalin cinta mantra untuk saya, dan bekas suami saya yang mengatakan bahawa dia tidak mahu ada hubungannya lagi dengan saya dan meninggalkan saya lebih dari 3 tahun, memanggil saya dan mula meminta saya untuk kembali kepadanya, dia kini kembali dengan semangat cinta yang begitu banyak dan hati-hati, saya dengan senang hati memberitahu semua orang bahawa penyihir mantra mempunyai kekuatan untuk menyembuhkan dan memulihkan hubungan yang putus dan mengembalikannya, Kepada semua orang yang membaca artikel ini dan memerlukan pertolongannya, Dr Fayosa juga dapat menawarkan segala jenis bantuan seperti, menyelesaikan Kes Perceraian, Kes Pengadilan, Mantra Kematian, Perlindungan Rohani, Terima kasih menghubungi Dr Fayosa di E-mel: (Fayosasolusionhome@gmail.com) atau terus di whatssapp +2348151918774

Saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada Dr Okpa kerana memulihkan perkahwinan saya, dia mengembalikan kebahagiaan saya dan memulihkan kegembiraan saya dengan membawa kembali suami saya kepada saya selepas dia meninggalkan saya dan 2 anak lelaki kami, saya kehabisan emosi dan saya rasa ingin mengakhiri Semuanya dengan mengambil nyawa saya, tetapi saya tidak perlu berbuat demikian kerana anak-anak dan siapa yang akan menjaga mereka apabila saya tiada, Jadi saya terpaksa kekal kuat dan menang, tetapi sebagai seorang wanita saya perlukan lelaki saya di sisi saya kerana saya sangat menyayanginya dan dia adalah bapa kepada 2 anak saya, jadi saya terpaksa melakukan segala yang saya mampu untuk mendapatkan dia kembali kepada saya dan anak-anak kami. Saya sangat bertuah kerana menemui testimoni tentang bagaimana dr okpa membawa pulang kekasih seseorang, jadi saya terpaksa mencubanya dan melihat sama ada ia akan berkesan untuk saya juga, yang sebenarnya berjaya. Saya gembira hari ini kerana Dr Okpa membawa pulang kekasih saya dalam masa 24 jam dengan kuasanya. Saya tidak pernah tahu bagaimana dia melakukannya, tetapi apa yang berlaku ialah suami saya pulang ke rumah dan meminta maaf kepada saya dan anak-anak selepas dia pergi selama 1 tahun 8 bulan. Saya sangat gembira sekarang dengan keluarga saya dan ini telah menjadi mungkin dengan bantuan Dr Okpa. Saya akan mengesyorkan Dr okpa kepada sesiapa sahaja yang memerlukan bantuan untuk menghubunginya dan ini adalah kenalannya: okpatempleofsolution@gmail.com atau hubungi: +27653527813

Laman webnya: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

Nama: Aurora

Memandangkan wajah kita berbeza, masalah kita berbeza, saya tidak tahu apa kesusahan yang anda alami, tetapi saya ingin anda tahu sama ada anda benar-benar ingin keluar dari pahit itu. Ada penyelesaian untuk anda. Saya ingin memperkenalkan seorang lelaki bernama Dr Jazaza kepada umum, dia seorang tukang sihir dan dia membantu saya menyelamatkan perkahwinan saya setahun yang lalu. isteri saya keluar rumah mengatakan dia tidak berminat lagi dengan kesatuan kami, saya terkejut kerana saya tidak ingat kami bergaduh, kemudian saya mendapat tahu dia bersama lelaki lain, saya merayu dia untuk pulang. untuk bersama saya dan anak-anak, tetapi dia tidak lagi bertindak sendiri, saya mendapati kemudian bahawa lelaki yang bersamanya telah merasukinya dengan azimat. Saya menghubungi Dr Jazaza dan jampi itu dibatalkan selepas 3 hari jampi isteri saya pulang ke rumah. Saya ingin anda tahu bahawa Dr Okpa mampu melakukan apa-apa jenis jampi. Hubungi beliau di Call/WhatsApp: +27653527813 atau melalui e-mel: okpatempleofsolution@gmail.com

Nama: Ahkam
Negara: Singapura

Saya akan selamanya terhutang budi kepada Doktor Okpa yang hebat kerana membetulkan perkahwinan saya yang rosak selepas suami saya meninggalkan saya untuk perempuan simpanannya selama 3 bulan. Saya tidak pernah percaya pada jampi sehinggalah kawan saya memperkenalkan saya kepadanya. Pada mulanya, saya ragu-ragu tentang dia kerana saya mendengar banyak tentang tukang sihir palsu tetapi saya meletakkan keraguan saya kerana saya terdesak untuk mendapatkan suami saya kembali dan saya melakukan mengikut apa yang diarahkan kepada saya. Kini suami saya kembali hanya dalam masa 48 jam selepas menghubunginya. Saya hidup bahagia dengan suami saya semula selepas 6 bulan bercerai dan saya tidak akan berehat sehingga dia dikenali di seluruh dunia. Dia juga pakar dalam jampi wang, jampi loteri, jampi sakit E.T.C. Berhubung dengan Doktor Okpa sekarang, e-melnya ialah okpatempleofsolution@gmail.com atau WhatsApp di +27653527813

Nama: Alyssa
Dari: Singapura


Saya mempunyai kegembiraan yang besar dalam hati saya semasa saya menulis kesaksian ini tentang lelaki hebat bernama Dr.Okpa, Apabila kekasih saya meninggalkan saya, saya fikir saya tidak dapat mendapatkannya kembali selepas semua dia telah meletakkan saya melalui tetapi saya sangat gembira kerana selepas gangguan dr okpa saya dapat balik kekasih dalam masa 72 jam. Dan saya dengan bangganya boleh mengatakan bahawa sesiapa yang memerlukan bantuan untuk mendapatkan kembali kekasihnya harus menghubungi Dr. Okpa pada butiran hubungannya di bawah Call atau WhatsApp +27653527813, E-mel: okpatempleofsolution@gmail.com

Laman webnya: https://okpatempleofsoluti.wixsite.com/my-site-1

Nama: Lea

Saya kecewa dan hancur hati apabila suami saya meminta cerai. Kemudian saya menghubungi Dr DAWN, selepas saya melihat banyak kesaksian tentang bagaimana Dr DAWN membantu ramai orang memulihkan keamanan dalam perkahwinan dan hubungan mereka,
Saya juga melihat bagaimana dia merawat penyakit yang berbeza dan membantu beberapa orang untuk merawat kemandulan, dan saya memutuskan untuk menghubunginya untuk mendapatkan bantuan,
Dia berjanji untuk membantu apabila selepas saya menjelaskan segala-galanya kepadanya, saya menyediakan semua yang dia minta dan dia melakukan kerja dia, kini suami saya sangat menyayangi saya dan dia melayan saya dengan Care. Rumah saya begitu damai dan penuh dengan kebahagiaan, terima kasih kepada Dr DAWN,

Hubungi dia jika anda sedang menghadapi sebarang masalah. WhatsApp dia: +2349046229159
E-mel: dawnacuna314@gmail.com

Terima kasih banyak dari Maya ke Dr Ajayi kerana membantu saya memulihkan rumah saya yang rosak. Ketidakkonsistenan telah menjadi perintah hari di rumah dan perkahwinan saya. Suami saya mempunyai masalah dan koyak pada daging saya sejak kita mula mempunyai terlalu banyak salah faham. Beberapa hari, dia hanya pergi dan tidak pernah kembali sehingga minggu -minggu yang lalu. Saya telah hancur dan mencuba semua yang saya dapat untuk menyelesaikan masalah tetapi tidak berjaya. Saya terpaksa mencari bantuan dan saya diarahkan oleh rakan untuk menghubungi Dr Ajayi yang saya lakukan. Saya tidak pernah tahu ia mungkin kerana masalah telah berlama -lama selama dua tahun. Dr Ajayi meyakinkan saya dan hanya memberitahu saya untuk mempercayai dia dan percaya bahawa keinginan saya diberikan. Dia menetapkan perkahwinan saya dengan ikatan reuni cinta yang kuat dan rumah saya hebat sekali lagi dan suami saya bersama saya tidak akan pergi lagi. Hubungi dia juga dan percaya dia boleh membantu anda kerana dia tidak mempunyai rekod yang buruk. Cukup SMS HIM melalui WhatsApp +2347084887094 atau e -melnya melalui: drajayi1990@gmail.com

TAWARAN PERKHIDMATAN PINJAMAN, MOHON SEKARANG DAN DAPATKAN KELULUSAN TANPA STRESS ATAU BERTANGGUH.




Hello, Adakah anda memerlukan pinjaman daripada Syarikat yang paling dipercayai dan boleh dipercayai
di dunia? jika ya, hubungi kami sekarang kerana kami menawarkan pinjaman kepada semua
kategori pencari sama ada syarikat atau untuk kegunaan kakitangan.Kami menawarkan
pinjaman pada kadar faedah 2%, Hubungi kami melalui Whatsapp +918794792073
mghfbibdgf@gmail.com

BORANG PERMOHONAN PENCARI PINJAMAN
*******************************
1) Nama Penuh:
2) Jantina:
3) Amaun Pinjaman Diperlukan:
4) Tempoh Pinjaman:
5) Negara:
6) Alamat Rumah:
7) Nombor Mudah Alih:
8) Nombor Faks:
9) Pekerjaan:
10) Pendapatan Bulanan:
11) Tarikh Gaji:
12) Tujuan pinjaman:
13) Di manakah anda mendapat iklan pinjaman kami:
mghfbibdgf@gmail.com

Post a Comment