HARI KELUARGA

HARI KELUARGA
FAMILY DAY

Makam Huruf

 photo mro-2.jpg

Kenangan Tahap 7

 photo tahap7semua_zps18002aaf.jpg

Monday, 14 May 2012

AWAS… JIN PENGASIH.. ANDA MUNGKIN MANGSANYA






IKATAN JIN PENGASIH (PEMIKAT)_
Lazimnya Jin pengasih yang digunakan oleh si pemakai untuk memikat wanita@ lelaki lain dalam merealisasikan niat si pemakainya untuk mendapatkan lelaki@wanita idamannya. Pengakhirannya adalah ikatan perkahwinan tanpa rela/kesedaran nyata.Si pemakai menikmati kehidupannya seperti biasa dengan kemegahan dan si mangsa akan menuruti segala perintah si suami/isteri seperti kerbau dicucuk hidungnya.


Penghantaran Jin adalah melalui:
  1. Angin (gambar mangsa)
  2. Minyak Pengasih (lazimnya terdiri daripada air mandian mayat, minyak bunga tanjung, minyak zaitun /minyak wangin biasa) minyak akan dipuja terlebih dahulu & di masukkan signal untuk jin bertindak apabila minyak ini telah dicalitkan kepada si mangsa.
Kezaliman ini selalunya tidak kekal lama. Ianya bergantung kepada jangka masa perjanjian yang telah dimeterai. Berdasarkan pengalaman ISMAK RUQYAH perjanjian biasanya berkekalan sehingga 3-5 tahun. Si pemakai terpaksa melayan kerenah jin pengasih selagimana dia terikat dengan perjanjian tersebut. 


Perjanjian merangkumi:
  1. Perjanjian Berdarah (menggunakan medium binatang sebagai korban / Pemujaan)
  2. Perjanjian Saka (menjadikan badan si pemakai sebagai ganti makan/ penumpang)
  3. Perjanjian Anak ( Menjadikan anak sebagai ganti upah@ anak didalam perut akan diambil sewaktu mengandung)
  4. Perjanjian Barangan Mistik ie: keris, batu cincin etc (Si pemakai akan melakukan pemujaan & proses pengasapan dengan kemian@rendaman darah binatang)
  5. Perjanjian Ikatan (jin dikawal dari jarak jauh dengan menggunakan ikatan pada benda@pokok@barangan tertentu. Si pemakai mahir menggunakan jin pengasih@ sememangnya seorang tukang sihir)

Lokasi rumah jin di dalam badan mangsa di:
  1. Kemaluan (lazimnya wanita)
  2. Belakang badan (tulang belakang)
  3. Pinggang (wanita)
  4. Bawah ketiak (kerap Lelaki)
  5. Jantung
  6. bawah dagu 
Terbatalnya perjanjian sekiranya:
  1. Si Pemakai @ yang terkena pakai (mangsa) meninggal dunia
  2. Jin Memberontak (Tuannya gagal memenuhi kehendak perjanjian)
  3. Muallij (Perawat) Berjaya menghapuskan /bakar /curi /potong perjanjian melalui TEROKA BATIN.
  4. Jin tua@ lemah setelah dibelasah Muaallij .
  5. Keluarga Jin pengasih dapat diselamatkan & dibebaskan dari tukang sihir@ si pemakai. (Jin pengasih terpaksa melakukan kerja akibat dipaksa@diugut)
  6. Mangsa sedar dengan Izin Allah swt & pemecahan kesedaran di atas Hidayah Allah swt.
  7. Si mangsa telah melahirkan anak yang pertama@ kedua @ ke tiga. Pemecahan perjanjian yang telah dibuat.
  8. Si pemakai terlanggar sumpah @ si mangsa termakan sesuatu yang elergic bagi jin pengasih (di atas kehendak Allah) contohnya : rebung /madu.

 

Diantara Symtom terkena Jin Pengasih:
  1. Lupa @ sentiasa dalam khayal.
  2. Mimpi Lelaki@ wanita si penyihir berulang kali.
  3. Mimpi kenduri@ berkahwin @ mimpi berahi/syahwat
  4. Mimpi seperti diikat @ benda tertentu. (binatang @ berjumpa jin jantan bagi wanita & jin perempuan bagi wanita)
  5. Mimpi budak-budak/ kanak-kanak
  6. Sering menghidu bau busuk pada masa & hari tertentu. Contohnya: Maghrib / Asar /bau telur hanyir/lumpur@selut /darah/bau badan orang yang biasa kita dekati)
  7. Sukar mengandung.
  8. Sering sakit apabila datang bulan / Kemaluan seperti diikat@ terasa pergerakan didalam Rahim
  9. Kemaluan menjadi kecil secara tiba-tiba.
  10. Hilang nafsu makan
  11. Sukar Solat /tidak khusyuk
  12. Sering bercakap sorang2.
  13. Murung /Stress keterlaluan
  14. Merasa diri seperti berada sidalam sangkar @ sukar bernafas.
  15. Sering merindui si pemakai .
  16. Sukar tidur sekiranya si pemakai tiada disisi.


Apabila perjanjian ini terbatal@tawar pesakit@ mangsa akan tersedar dari kehidupannya sebelum ini. Dia akan mengingati kembali peristiwa-peristiwa sebelum ini & menyedari bahawa selama ini dirinya telah disihir.
Lazimnya mengikut perawatan kami mangsa akan merasa benci, marah & dendam apabila rahsia si pemakai (situkang sihir) terbongkar. Diketika inilah penceraian akan berlaku @ pergaduhan besar.
 

Pelindungan dari terkena Sihir Jin pengasih.
Wanita /Lelaki :
  1. Sering menutup Aurat
  2. Elakan disentuh secara sengaja @ tidak oleh lelaki /perempuan( Pengasih Minyak)
  3. Jangan mendedahkan gambar peribadi anda walaupun hanya gambar muka.
  4. Elakan melihat mata lelaki /perempuan kerana dari mata turun ke hati. (Melalui angin)
  5. Jarakan dalam 4-5 kaki dari lelaki/perempuan yang kita berbicara (Angin- tiupan)
  6. Elakkan makanan/minum yang di berikan oleh lelaki/perempuan. (Angin)
  7. Elakkan memberitahu nama ibu. (angin)
  8. Elakkan menerima hadiah dari seperti minyak wangi, pin tudung, kain sutera.
  9. Jangan menerima sesuatu benda sekiranya anda mendapati benda itu diselaputi minyak @ terdapat bauan tertentu pada baranagn tersebut.
  10. Sentiasa dalam wudhuk @ memakai wangian kasturi di nadi & di belakang telinga.
  11. Sentiasa menjaga Solat & amalan sunat yang lain.
  12. Tidur mengadap kiblat & sebelum tidur bacalah:
  • Subhanallah 33x
  • Alhamdulillah 33x
  • Allahuakbar 34x
  • Selawat Tafrijiah
  • 3 Qul
  • Ayatul Qursi
  • Yasin: 9 (di tiup di telapak tangan & disapu keseluruh badan)
  • Zikir sampai terlena...
Cara terbaik dalam kehidupan harian waktu berkerja adalah Berzikir sepanjang masa, selawat sepanjang hari & sekiranya berasa sesuatu yang tidak menyenangkan(berat hati) apabila bercakap dengan lelaki /perempuan maka berundurlah dari situ @ bacakan fatihah di dalam hati & ditiup seperti tiupan di dalam straw ke arah lelaki /perempuan tersebut tanpa disedari lelaki/perempuan tersebut. Sekiranya dia terbatuk-batuk @ percakapannya tidak tersusun@ tersasul2.. maka ia adalah salah satu symptom bahawa insan ini berniat tidak baik kepada anda. Maka beredarlah dengan alasan tertentu.


Amalan-amalan kekuatan diri: 


sila rujuk di sini: http://ismakruqyah.blogspot.com/2011/09/al-fatihah-selawat-tafrijiah-doa-nabi.html






Kaedah rawatan ISMAK RUQYAH:

  1. Melalui teroka Batin Si pesakit akan mencari sendiri lokasi persembunyian jin di dalam badan.
  2. Proses memusnahkan Perjanjian/surat perjanjian dengan si tukang sihir
  3. Pesakit dilatih untuk menarik sendiri barang sihir & memutuskan segala ikatan (Muallij membantu dalam proses memotong ikatan, dengan izin Allah swt)
  4. Proses mengeluarkan jin dari tubuh badan dengan izin Allah swt. secara diplomasi @ secara paksaan.
  5. Pemulihan melalui zikir & selawat.

# sekadar perkongsian dari kami yang serba kekurangan. Insyaallah semoga menjadi pedoman untuk semua.



 

 

 

9 comments:

salam. sekiranya kita meleburkan ilmu penyihir/ oks, adakah sihirnya akn tbatal?

wsalam, insyaallah dengan izin Allah.. tetapi walaupun ilmunya dah tawar tetapi jin di dalam badan masih dpt berfungsi baik.. cuma agak mudah mengeluarkan jin tersebut kerana tiada lagi ikatan@ jin berdiri di atas kekuatan sendiri (tanpa bantuan penyihir) diplomasi menjadi mudah. insyaallah.. kebanyakan jin yang mengganggu adalah kerana terpaksa bukan diatas kerelaan mereka. Perang psychology perlu dalam perjuangan ini insyaallah..

Salam. Seluruh keluarga sy trkna ilmu hitam.
Kami dah tahu orang yg mmbuatnya.
Masalahnya tiap kali kami g brubat, mmg dia akn hntar lagi.
Ada ustaz cakap dia mmg nk buat kami skluarga sampai mati..

Assalamualaikum..bagaimana cara kita nak merawat orang yang terkena sihir pengasih dari jarak jauh??saya hanya nak dia sedar yang dia disihir dan kembali kepangkuan saya..satu lagi permasalahan dia non muslim..tolong saya untuk selesaikan masalah ini..sekiranya ada yang mahu membantu emailkan jawapan ke email.sy aizadbriliant@gmail.com

Saya juga ingin tau cara merawat jarak jauh...tolong email pada saya. Tahir_mika93@yahoo.com. saya harap anda boleh membantu.

As salam.. sya nak bertanya kesahihannya utk mengenal pasti masalah saya & juga suami serta rumahtangga kami. bukan niat utk buka pekung di dada, tp utk merungkai apa yg terikat slama kini.. adakah saya salah @ sebaliknya??

sya dh berkahwin dgn suami selama 6 tahun. Saya nak bertanya, adakah saya disihir pengasih atau sebaliknya?? sebab,suami ada 'ayah angkat'- org yang pandai dlm perubatan mistik.. Perkenalan saya dgn suami sgt singkat dan kami terus kahwin (6 bulan kenal trus kawin-padahal sya jenis yg memilih & cerewet )..ketika itu, saya mempunyai kawan lelaki yg masih belajar di oversea..(hati yakin bahawa 1 ari lps kwn lelaki saya tu abis blaja dia akan fikir hal2 yg bkaitan dgn saya spt yg dia lafazkan).. berbalik citer saya dgn suami, kami mula kenal di sebuah hotel krn mghadiri kursus, memg suami sya yg bertindak utk kenal dgn saya.. padahal saya masa tu malas nak layan.. sehinggala saya pujuk ati kata biarla berkawan dr xde kawan lgsg.. shgga 1 ari, kami keluar bersama2 ... gerak ati saya bkata jgn bkawan dgn die.. tp saya niatkan bahwa saya ingin berkawan2 dulu dgn die... and then, dia bawa saya bjumpa dgn ayah angkat dia.. 1st time jumpa, reaksi ayah angkatnya biasa sahaja... spt telah mengetahui latar belakang saya....kini, ayah angkatnya pon dh meninggal... dlu suami penah kata ayah angkatnya penah pelawa dia utk tgok masa depannya(saya pon xtahu mcm mane caranya) tp apa yg diceritakan pd saya dahulu, 2 benda yg suami saya nampak...1-muka isterinya-mcm muka saya & 2-dia bdiri diblakang bangunan besar bsama ank ayah angkatnya itu..(kejadian ini blaku sebelum kami kenal & bjumpa di hotel bkenaan)
>>>yg menjadi msalah sya skrg, rumahtangga kami sentiasa panas dan kami sering bergaduh wlupon benda kecil.. slalu sya menangis dan menyalahkn diri sendr mgkn sya byk dosa pd org sblom ni.. saya penah berdoa pd Allah dan terdetik hati kecil saya kenapa suami saya sering sakit dan rumahtangga kami sentiasa tidak aman??? (waktu tu dlm puasa)..ikutkan time masing2 bujang, suami xpenah sakit spt skrg yg kerap sakit... (sesungguhnya sya tahu sakit itu dtgnya dr Allah..tp kalu dh hari2 @ selang hari@ selang minggu suami akan sakit-mcm2 penyakit la..)
lepas saya niatkan dlm solat saya, mgkn Allah nak bgtahu, sya bmimpi mlm tu terpampar wajah ayah angkatnya padahal saya xigt lgsg pd dirinya... sya menjadi pelik pg esoknya.. sya penah btanya pd suami, adakah dia & ayah angkat die penah 'manderam' saya dlu2...dia kata xda... tolonglah jika Allah swt mengizinkan pihak tuan dpt merungkai segala permasalahan kami berdua demi kebahagiaan bersama..saya ingin mencari keredhaan Allah swt shj. tqvm

Salam.tlg bagitau saya ubt dr jarak jauh.sila email sy winraizo@gmail.com. semoga Allah mempermudahkan rawatan utk adik lelaki sy.terima kasih.

Sy ade beberapa tanda di atas,mimpi bayi,.ular menjalar bdn sy,n mimpi rmbt sy gugur n ade kulit ngelupas,tp sy xpnh mmpkn dia,..kdg2 sy suka stres fkirkan ttg die..n kdg2 sy brniat,nk cri pngnti dia,tp xdpt..spt dia je yg sy syg...n msh nk tggu die...wlpn dh tau dia mmg pnh curang dgn sy..,..sy dh nekad nk lupakn dia tp xdpt..smpai skrg msh tggu dia cri sy..adakah itu sihir atau sbalik nye?..sbb dye seorg yg pndai dlm agama...smbhyg pn xtgl,..itu yg sy tau lah..

Asalamualaikum ustaz..saya dari kelantan,menderita 8 tahun sihir santau rasukan..di mana tempat rawatan ustaz?

Post a Comment