Diploma ir

Diploma ir
Diploma ir

Makam Huruf

 photo mro-2.jpg

Kenangan Tahap 7

 photo tahap7semua_zps18002aaf.jpg
Photobucket

Monday 3 September 2012

Afrit dari Mekah Menyerang...


Seperti biasa dikala ada pengijazahan maka akanku selitkan dengan rawatan seperti biasa.. tapi kali ini rawatan di Rawang. Hari Jumaat kali ini alhamdulillah tidak begitu meletihkan memandangkan aku bertolak dari Parit Buntar di selepas Maghrib menuju ke penjuru ibu kota "Rawang". Ku terpaksa korbankan perkara-perkara tertentu demi menuntut kerjaku sebagai pejuang Fi sabilillah.. 

Malam Jumaat telah disetkan untuk sepasang suami & isteri yang seminggu sebelum ini aku telah rawat. Alhamdulillah ada perubahan buat seketika, tetapi serangan balas si penyihir memaksa mereka kembali mendapatkan rawatan tepat 945 malam. Penderitaan hampir 2 tahun melawan sihir padaku sudah tidak boleh diterima lagi & kesabaran sudah sampai ketahap keterlaluan & penuh kezaliman.

Alhamdulillah malam itu perjalanan berjalan lancar, jin pembelot menghadirkan diri melalui si isteri membongkarkan segala rahsia yang tertutup sebelum ini. Dengan kajian strategi peperangan agak mustahil melawan kezaliman jin ini kerana tukang buatnya menyimpan dendam tersumat dibantu ahli keluarganya yang lain bergabung  menyihir mangsa. Tambahan bapa penyihir juga seorang bomoh yang dikabarkan handal pada mata jin. Keluarga ini dikepung oleh bala tentera yang diketuai oleh 3 ekor Afrit dari Mekah.

Aku tidak gentar kerana takutku hanya pada Allah.....


Di malam itu aku tidak mahu merawat tetapi bertekat untuk membuat serangan ke Penyihir yang menjadi punca kepada segala gangguan ini. Kepada Allah aku berdoa & alhamdulillah Allah menggerakkan hatiku supaya mendidik pasangan ini & membawa mereka bersama-sama berjuang menentang kezaliman makhluk ini. Pengijazahan segala rahsia dilakukan dengan hati terbuka memohon supaya Allah swt memakbulkan doa.

Pengijazahan bergerak lancar & serangan dilakukan & penyihir tumbang seketika... waktu sudah 420 pagi.. nafasku & tenagaku masih panjang.. masyaallah ini adalah kekuatan Allah pinjamkan seketika dikala berjuang di jalanNYA.. Alhamdulillah bertambah lagi jemaah ISMAK RUQYAH yang aku rasa dapat membantu mereka melawan sendiri makluk laknatullah itu..

Kebesokan harinya semasa taklimat pengijazahan, aku di serang bertubi-tubi...aku menggunakan zikir sebagai kubu, aku tutupkan keletihan pertarungan di mata anak muridku supaya tiada seorang pun perasan akan serangan yang berlaku... kekuatanku hanya air... tidakku tahu berapa banyak aku telah habiskan air Drinking water... rasanya lebih 8 liter dalam tubuhku demi menjaga kekuatan & melemahkan seranagn Afrit.
Pengijazahan & sesi rawatan di malamnya berakhir dalam jam 330 pagi, sejam lebih awal dari semalam. Alhamdulillah. Pengijazahan besoknya (Ahad) terpaksa aku batalkan kerana aku ingin lebih bersedia menerima serangan Afrit yang tidak pernah merasa jemu. Sebelum ini penyihir menggunakan jin-jin kaki lima untuk menyerang, tetapi apabila habis tumbang, Afritlah kekuatan yang akan digunakannya.

Ahad; aku kembali ke Parit Buntar, sepanjang perjalanan serangan bertali arus.... hanya bekalan zikir mainan  jantungku, selawat & gerak serangan balasku. Isteri & anak-anakku sudah biasa pekara ini, jadi tiada masalah kepada mereka untuk memahami pergerakan aku. Alhamdulillah selamat tiba dengan jayanya tetapi aku terkena satu detuman tembakan di belakang tubuhku.. agak parah..tapi aku yakin Allah tempat aku mengadu...

Selesai solat Asar, deringan Handphone (Yg sering kehabisan bateri) kedengaran.. berita tak baik nie.. terdetik dihatiku... Ya tepat sangkaanku, apabila Afrit keletihan melayan serangan balasku dia berpatah balik ke pesakit asalnya... sahabat Ismak memberitahuku isterinya ternampak Afrit meletakkan 2 bendera; Merah & Putih di rumahnya, memberi amaran akan berlaku serangan.. aku minta suami & isteri bersedia dengan gerak masing-masing. Aku terbang sekali lagi bertempur dengan si Afrit... aku lontarkan pedangku untuk dijadikan senjata buat Pelatihku "M" untuk digunakan memotong kepala Afrit... sms ku kirimkan sebagai tanda............... suami "M" memberitahu 'M" tumbang tanpa sempat melakukan aksi seterusnya, hanya pedangku sempat di capai, rohnya ditarik ke rumah penyihir oleh Afrit.. 'M" tidak sedarkan diri secara total.

Sekarang keaadaan makin gentir, dengan keizinan Allah swt aku dapat tewaskan penyihir & bapa penyihir, roh "M" aku rentap ke tubuh "M" kembali.. alhamdulillah. untuk kepastian aku telephon suami "M", "A" kata alahmdulillah "M" dah sedar & ok & bersedia untuk berjemaah Maghrib.

Setelah insya 'A' memberitahu rahsia-rahsia yang tidak dapat diceritakan disini, aku meminta "M" mengirimkan bendera Afrit tadi kepadaku supaya rumahku menjadi signal utama serangan. "A" juga menceritakan Afrit dapat menguasai isterinya itu & siap memberi amaran. Afrit juga mencabar 'A' untuk bersilat. Tetapi Alhamdulillah 'A' pandai mencari helah supaya tidak ada pertarungan antara mereka (maklumlah masih baru pengijazahan semalam) latihan pun belum sempat lagi... tindakan bijak & itulah sepatutnya berlaku..

Anak isteri ku tertidur kepenatan dalam jam 12 pagi..... aku dapat rasakan Afrit bersama tenteranya berada di luar rumah... aku bersedia dengan topup yang banyak.. zikirku makin laju gerakku makin kencang... bertali arus serangan digenap penjuru menuju tepat ke tubuhku...Afrit mengalah seketika... tetapi luka dibelakangku kembali berdarah... tiba-tiba aku terasa ada kekuatan merentap luka & besi terpacak dibelakang tubuhku, ku pandang... subhanallah anak muridku tadi 'A" menggunakan kekuatan rohnya membantu aku...samaada "A" disana menyedari@tidak menggunakan gerak mimpinya membantu aku disini diatas keizinan Allah swt.. aku kembali cergas...alhamdulillah...

Tiba-tiba anak lelakiku kerasukan, parah......aku hentak jin kecil keluar dari tubuhnya.. anakku kepanasan... agak parah tetapi Alhamdulillah masih bisa bertahan. Kemudian isteriku terkena biasan pukulan..terjaga dari tidur kesakitan & separa kerasukan.. alhamdulillah aku pecahkan mata Afrit & keadaan kembali normal....

Aku sangkakan serangan bakal berakhir apabila ku pandang jam di androidku dah pukul 4 pagi.. macam mana nie.. esok ada keja lagi nie.. diketika ku bercadang untuk solat hajat aku nampak Afrit terbang direct menuju tepat ke anak perempuanku yang berusia 4 tahun.. terkejut aku apabila terlihat Afrit tewas tersembam tidak dapat pecahkan kubu anak perempuanku .. Balqis terjaga sambil memerhati abangnya.. Afrit terus menuju ke anak lelakiku, belum sempat Afrit memasukki sepenuhnya anak lelakiku, Balqis merentap kuat Afrit dari kaki abangnya... Subhanallah.. baru ku sedar sesungguhnya si Balqis Allah anugerahkan kekuatan tertentu dengan izinNYA walaupun baru berusia 4 tahun. Rentapan Balqis yang terlalu kuat menyedarkan ibunya yang nyenyak tidur akibat keletihan.. seekor di tangan Balqis tetapi seekor lagi berjaya masuk.... aku rentap dengan pedangku... Syafiq menjerit kesakitan.."lepaskan...lepaskan... kau buka pintu ..aku keluar sekarang....." aku dengan pantas membuka pintu yang ku pasangkan bom jerangkap samar yang ku doakan sebelum ini untuk dijadikan perisai dari luar... pop..bommmmmm.. meletup si Afrit. Afrit ditangan Balqis terlepas.. almaklumlah belumku ajar apa yang sepatutnya Balqis lakukan setelah jin berada di tangannya...

Tiba-tiba krrrriinngggggggg... alarm hp berbunyi.. maka tamatlah sesi untuk pagi ini... bersedia untuk menghantar anakku ke sekolah... nampaknya aku tidak tidur-tidur lagi dari semalam. Ku putuskan tidak kemana-mana hari ini... berehat mengumpul kembali kekuatan untuk peperangan malam ini insyaallah.. Moga-moga Allah memeliharaku & tiada lagi serangan malam ini... (tetapi sekarang serangan kecil-kecilan masih berterusan- dikala aku titipkan cerita ini) kejap lagi baru nak p letak-letak kepala kejap coz sehari suntuk aku tak tidur..........

Pengajaran:

KEYAKINAN TINGGI KEPADA ALLAH & MAKBULNYA DOA
KEKUATAN FIZIKAL ADALH HASIL DARI ZIKIR YANG BERPANJANGAN
SEKALI KITA MEMBANTU MANUSIA 1000 KALI ALLAH MEMBANTU KITA
JANGAN SESEKALI KEDEKUT ILMU.. AJARKAN... AJARKAN...
BERJIHAD KERANA ALLAH & MATIKU KERANA ALLAH
ANAK YANG KECIL ALLAH PELIHARA
SABAR, SABAR, SABAR DENGAN UJIAN
MANUSIA ADALAH KEJADIAN TERBAIK,, KEKUATAN SEBENAR ADA DALAM MANUSIA
AIR MEDIUM PEMBENTUKAN TANAH YANG SEMPURNA
BERDOALAH SELALU
WALAUPUN HARI PERTAMA PENGIJAZAHAN, PELATIH SUDAH BERSEDIA





0 comments:

Post a Comment