Diploma ir

Diploma ir
Diploma ir

Makam Huruf

 photo mro-2.jpg

Kenangan Tahap 7

 photo tahap7semua_zps18002aaf.jpg
Photobucket

Wednesday 28 September 2011

Siapa Kami



Segala puji bagi Allah, Tuhan semesta alam. Tuhan yang Maha mengetahui yang ghaib dan yang nyata. Sesungguhnya Dialah yang menguasai sekelian makhluk-Nya daripada golongan jin, malaikat dan manusia serta lain-lain lagi, dan Dia jugalah yang berkuasa ke atas sekalian mereka itu. Dialah yang mengatur dan mentakbir alam ini dan Dialah yang Maha Penentu atas sekelian makhluk-Nya. Selawat dan salam ke atas jungjungan kami Nabi Muhammad SAW beserta keluarga, ahli-ahli bait serta para sahabat baginda serta pengikut sahabat dan ulama-ulama yang menegakkan agama Allah SWT serta yang berhubung dengan mereka itu sehingga kepada Nabi Muhammad SAW. 


Kami merupakan Hamba-hamba Allah swt yang memperjuangkan syiar Islam melalui pendekatan rawatan menggunakan Rukyah daripada Al-Qur'an. Prisip kami hanya ingin membantu masyarakat supaya tidak menyimpang ke arah kesyirikan dalam menerima apa jua sebarang rawatan sihir dan sebagainya. Matlamat kami adalah ingin Berbakti kepada masyarakat, Perangi Sihir & Rela Syahid di jalan Allah. 


Rawatan yang disediakan adalah PERCUMA & segala sumbangan yang diterima hanya untuk penambahbaikan Pusat Rawatan kami & kebajikan masyarakat Islam yang lain. Segala penyembuhan adalah milik Allah swt.. Sebagai manusia kerdil kita hanya mampu BERUSAHA, BERDOA & BERTAWAKAL kepadaNYA


Semoga perjuangan kami ini diterima Allah swt & Allah akan melimpahkan keajaipanNYA dalam perubatan ini, insyaallah. Pihak kami mengalu-alukan sebarang komen membina demi kebaikan bersama, insyaallah. Sila hubungi: 017-310 9949 untuk sebarang keterangan lanjut.

0 comments:

Post a Comment