Diploma ir

Diploma ir
Diploma ir

Makam Huruf

 photo mro-2.jpg

Kenangan Tahap 7

 photo tahap7semua_zps18002aaf.jpg
Photobucket

Thursday 1 March 2012

Sihir Botol


Penggunaan Sihir Botol lazimnya amat terkenal dikalangan pengamal di tanah seberang, bertujuan sebagai pengikat kasih @ pengurungan perasaan seseorang individu kepada individu tertentu (Pengasih). Botol yang diasak dengan upacara tertentu dimana gambar@ rambut@ barangan fizikal lain seperti baju, seluar dalam, kain batik,  adalah medium terbaik untuk memberi kesan segera & lama (berkekalan).

baru-baru ini pihak ISMAK RUQYAH menerima panggilan dari seorang hamba Allah yang jauh memohon pertolongan scan dirinya & isterinya... beliau merasakan isterinya mengalami gangguan tertentu yang sukar diterangkan disini.. Penerokaan Ismak Ruqyah bermula apabila mendapati Si isteri disihir menggunakan kaedah ikatan pada botol. Semasa penerokaan dijalankan serangan dari pihak tukang sihir mula kelihatan. Serangan dari segenap penjuru diterima dengan sabar & berserah kepada Allah swt. Alhamdulilah dengan kuasa Allah swt serangan dapat dipatahkan.

Rawatan jarak jauh pertama dijalankan pada hari yang telah ditentukan, botol dapat dicuri dari tangan tukang sihir. Terdapat ikatan kekal pada botol yang dikawal  tukang sihir dari jarak jauh.. alhamdulillah berjaya diputuskan. Botol terpaksa disembunyikan seketika kerana serangan dari bala tentera syaitan mulai datang berduyun-duyun...

Rawatan ditangguhkan untuk mencari kaedah terbaik bagaimana hendak dipecahkan botol ini tanpa memudaratkan si pesakit... insyaallah rawatan akan diteruskan malam ini.. Khamis 1 mac 2012.

0 comments:

Post a Comment